Strefa klienta
Dzięki dedykowanej, internetowej platformie B2B, składanie i śledzenie zamówień jest proste i wygodne – bez względu na miejsce, w którym się znajdujesz.
Katalogi i cenniki do pobrania
Nie masz jeszcze konta?
Z systemu B2B Marini korzystać mogą tylko sprawdzeni, zarejestrowani Klienci. Jeśli chcesz uzyskać dostęp do platformy, prosimy o kontakt z Działem Marketingu. Oprócz danych dostępowych otrzymasz instrukcję obsługi systemu.
System B2B umożliwia m.in.:
- składanie zamówień przez 24h/7
- sprawdzanie najważniejszych informacji na temat towarów oraz ich dostępności i cen
- kontrolę otrzymanych rabatów
- dokonywanie rezerwacji towarów
- skorzystanie z bezpłatnej dostawy towaru przy zamówieniach na kwotę pow. 700 zł netto*
Co warto wiedzieć?
- Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem do realizacji
- Realizacja zamówienia zależy od dostępności towaru w magazynie
- Zamówienia realizowane są tylko w dni robocze
- Do zamówienia dołączana jest faktura VAT lub paragon fiskalny
- Podane przy artykułach ceny są cenami netto wyrażonymi w polskich złotych (PLN) i uwzględniają one otrzymane przez Klienta, indywidualne rabaty
- Szczegółowe warunki płatności i dostaw zależą od indywidualnych umów i ustaleń z Klientem
- *Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 700 zł netto obowiązuje tylko w Polsce, przy przedpłacie na rachunek firmowy i nie dotyczy mebli ani towarów wielkogabarytowych
Koszty wysyłki towaru kurierem dla zamówień o wartości poniżej 700 zł netto podane są w cenniku
Integracja sklepu z naszą platformą
Na naszej platformie b2b udostępniamy standardowy plik XML, który można zintegrować z dowolną platformą. Dzięki integracji swojego sklepu z naszą platformą Klient ma możliwość importowania produktów, bazy zdjęć i opisów, aktualizacji cen oraz stanów magazynowych produktów z ich aktualnym stanem w hurtowni.