Indywidualne i elastyczne podejście do klienta

Strefa klienta

Dzięki dedykowanej, internetowej platformie B2B, składanie i śledzenie zamówień jest proste i wygodne – bez względu na miejsce, w którym się znajdujesz.

Zaloguj się


Nie masz jeszcze konta?

Z systemu B2B Marini korzystać mogą tylko sprawdzeni, zarejestrowani Klienci. Jeśli chcesz uzyskać dostęp do platformy, prosimy o kontakt z Działem Marketingu. Oprócz danych dostępowych otrzymasz instrukcję obsługi systemu.

System B2B umożliwia m.in.:

  • składanie zamówień przez 24h/7
  • sprawdzanie najważniejszych informacji na temat towarów oraz ich dostępności i cen
  • kontrolę otrzymanych rabatów
  • dokonywanie rezerwacji towarów
  • skorzystanie z bezpłatnej dostawy towaru przy zamówieniach na kwotę pow. 500 zł netto*

Co warto wiedzieć?

  • Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem do realizacji
  • Realizacja zamówienia zależy od dostępności towaru w magazynie
  • Zamówienia realizowane są tylko w dni robocze
  • Do zamówienia dołączana jest faktura VAT lub paragon fiskalny
  • Podane przy artykułach ceny są cenami netto wyrażonymi w polskich złotych (PLN) i uwzględniają one otrzymane przez Klienta, indywidualne rabaty
  • Szczegółowe warunki płatności i dostaw zależą od indywidualnych umów i ustaleń z Klientem
  • *Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 500 zł netto obowiązuje tylko w Polsce, przy przedpłacie na rachunek firmowy i nie dotyczy mebli ani towarów wielkogabarytowych

Koszty wysyłki towaru kurierem dla zamówień o wartości poniżej 500 zł netto podane są w cenniku

Więcej o ogólnych warunkach współpracy