Artykuły od ponad 90 renomowanych producentów

DROPSHIPPING

Integracja DROPSHIPPING

Dropshipping zyskuje coraz większą popularność ze względu na ogrom atutów. Jeżeli chcesz by Twoja firma również weszła w posiadanie szeregu korzyści przy minimalnych kosztach to zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

Integracja sklepu z naszą platformą

Na naszej platformie B2B udostępniamy standardowy plik XML, który można zintegrować z dowolną platformą. Dzięki integracji sklepu internetowego z naszą platformą, masz możliwość importowania produktów, bazy zdjęć i opisów, aktualizacji cen oraz stanów magazynowych produktów z ich aktualnym stanem w hurtowni. Co istotne, plik XML aktualizowany jest co godzinę.

Pełna oferta handlowa oraz plik XML znajduje się na platformie B2B. W celu utworzenia konta Klienta, proszę o wypełnienie formularza rejestracji.

Ważne! Sprzedaż w ramach modelu dropshipping nie wymaga podpisywania żadnych umów, nie pobieramy także żadnych opłat za udostępnianie zdjęć oraz informacji zawartych w pliku XML. Informujemy również, że nie współpracujemy z żadną firmą w zakresie integracji pliku XML. Właściwa integracja jest indywidualną kwestią i pozostaje w Twojej gestii.

Współpraca w modelu drosphipping jest możliwa wyłącznie dla zarejestrowanych podmiotów gospodarczych.

Sprzedaż w modelu dropshipping obsługujemy wyłącznie na rynku polskim. 

Kilka podstawowych informacji o współpracy

  • Realizacja zamówienia złożonego w naszym systemie następuje do 48 godzin. Zamówienia realizowane są wyłącznie w dni robocze w kolejności ich składania. Realizacja zamówienia może również nastąpić w terminie indywidualnie ustalonym między Sprzedającym a Klientem. 
  • Każde zamówienie składane jest osobno wyłącznie przez własne konto na platformie B2B.
  • Jedyną możliwą formą płatności za zamówienia dropshipping jest przedpłata na konto bankowe. Płatności za zamówiony towar należy dokonać na podstawie faktury elektronicznej wysłanej do Zamawiającego. Nie należy wcześniej opłacać zamówienia. Faktura jest jednocześnie potwierdzeniem skompletowania zamówienia. Istnieje możliwość wystawienia faktury zbiorczej za zamówienia złożone w tym samym dniu roboczym. O fakcie wystawienia faktury zbiorczej Zamawiający powinien poinformować Dział Obsługi Klienta na adres biuro@marini.pl ze wskazaniem numerów zamówień, które powinny zostać uwzględnione na fakturze zbiorczej.
  • W przypadku wysyłek paczek dropshipping na koszt Zamawiającego do każdej paczki doliczona zostaje opłata 4 zł netto. Jest to koszt drukowania dokumentów przewozowych i pakowania przesyłki.
  • W przypadku wysyłek paczek dropshipping kurierem Marini całkowity koszt wysyłki wynosi 22 zł netto. Przesyłki realizowane są kurierem GLS.
  • Zamawiający powinien wysłać etykiety i list przewozowy na adres wysylki@marini.pl. W tytule należy umieścić numer zamówienia oraz dołączyć do wiadomości załącznik z listem przewozowym. 
  • Reklamacje zwracane są przez Klienta docelowego na nasz adres w celu ograniczenia kosztów naszych klientów hurtowych.
  • Zwroty dokonywane są wyłącznie przez Zamawiającego na nasz adres w nienaruszonym opakowaniu.
  • Adres do Klienta docelowego należy wpisać każdorazowo do danego zamówienia poprzez użycie opcji “Dodaj adres”. 
  • Nie ma możliwości dokładania ulotek oraz gratisów do paczek dropshipping.
  • Nie prowadzimy wysyłki wanienek plastikowych. Wanienki są wysyłane jedynie na zlecenie Zamawiającego i są pakowane w grubą warstwę foli stretch.
  • Ubranka, obuwie oraz niektóre produkty tj. butelki, pieluchy tetrowe sprzedawane są w hurtowych opakowaniach. Integrując sklep z naszą hurtownią prosimy mieć to na uwadze, oraz szczegółowo zapoznać się z opisem produktów.
  • Wszystkie ceny prezentowane w systemie B2B są cenami jednostkowymi za 1 sztukę/parę. Cenę opakowania zbiorczego należy przeliczyć przez ilość sztuk/par znajdujących się w opakowaniu zbiorczym.
  • Wszystkie ceny przedstawione w systemie zawierają rabaty przydzielone Klientowi. Wysokości rabatów można sprawdzić w zakładce ‘Rabaty’ lub poprzez dodanie produktu z danej grupy do koszyka. W koszyku pojawi się dodatkowa kolumna ‘Rabat’, gdzie znajdzie się informacja o wysokości przyznanego rabatu. Rabaty są stałe i nie są uzależnione od ilości składanych zamówień.
  • Umowę o powierzeniu przetwarzania danych osobowych innemu podmiotowi można przesłać na adres odo@marini.pl

Masz pytania? Potrzebujesz więcej informacji? Napisz do nas. Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Regulamin usługi dropshipping